Možná vám umožníme nahlédnout pod pokličku obsahové strategie z naší produkce. Mnozí lidé by považovali sdělení těchto informací, za prozrazení vlastního know-how. Ovšem vyzradit know-how, či jeho část, ještě neskýtá hrozbu jeho zneužití konkurencí, protože důležitou součástí v procesu převedení teorie do praxe je LIDSKÝ FAKTOR, který skýtá záruku, že myšlenkové pochody a procesy řešení dílčích úkolů, jsou činěny prostřednictvím jedinců a individualit, které skýtají zárukou stabilního přinosu vytvořeného obsahu.
Prostřednictvím veřejně dostupných informací a informací získaných od kompetentních osob jsme nalezli tyto priority
Což v rámci obsahového marketingu skýtá poměrně široké spektrum podmnožin (témat k článkům ), které lze publikovat přímo na Vašem webu v sekci „Magazín / Blog / FAQ“ nebo na externím webu a to za předpokladu, že výzva směrem ke čtenáři (návštěvník webu) bude směrována k vyhledání právě Vaší společnosti k vyřešení právního jednání, prostřednictvím odkazů, které povedou na Váš web.
Ve věci rozčlenění tzv. „podmnožin“ je potřebné užít lustrace Vaší dosavadní činnosti, tzn. množství vyřešených právník úkonů / jednání v konkrétních oblastech Vaší činnosti. Z toho lze dovodit, které činnosti ve Vaší advokátní kanceláři dominují, které naopak zaostávají a předně je možné určit priority, které se obsahovým marketingem mají ovlivnit a dostat do povědomí Klientů (hledajících konkrétní problematiku a řešení konkrétní problematiky)
Jednoduchá úměra „ Ovlivňujeme tu oblast, za kterou inkasujeme nejvyšší ocenění v rámci právních služeb ". Vzhledem k posloupnosti odkazů v oblasti Vašich služeb, lze predikovat, že Prioritu u Vás sehrává Obchodní právo a okrajově se zabýváte Správním právem.
Nicméně stejně, jako je konkurence ve virtuálním prostředí na určitá klíčová slova a fráze v obsahovém marketingu, je konkurence i ve Vašem oboru, tzn. že mnohdy (99%) je jednodušší se začít prosazovat zespodu , kde se výsledky projeví rychleji a ty následně začnou ovlivňovat činnost ve vyšších patrech „byznys modelu“.
Pro ukázku identifikace podmnožin užiji OBLAST PRACOVNÍ PRÁVO.
Témata (problematiky), kterými by se obsahový marketing měl zabývat lze identifikovat z pohledu:
Z výše uvedených témat lze zpracovat a publikovat obsah, který dotčenou problematiku řeší nejen obecně, lze publikovat samotný proces, krok po kroku, výsledky, lze publikovat ukázkové vzory podání, lze publikovat a odkazovat na různá další témata z dotčené problematiky v rámci vlastní webové stránky a tím vytvářet informační trychtýř, který bude relevantní a užitečný pro čtenáře, hledajícího, kterého takovýto obsah přesvědčí, že dotčená advokátní kancelář je tou správnou volbou pro řešení Klientovy situace.
To vše za současného aplikování všech potřebných a především hledaných klíčových slov a frází, které se vyhodnocují na základě používání webových, či softwarových aplikací. Ovšem mou obsahovou strategií je především užitečnost pro Klienta.
Vytvářet nekreativní, nestylizovaný a nic neříkající obsah není obsahovým marketingem, ale pouze ztrátou času.
Je možné stabilním přístupem rozvinou informační síť, která bude obsahovat přijatelné množství klíčových slov a frází, které Vaši potenciální klienti vyhledávají v souvislosti s problematikou pracovního práva, kterou v samotném důsledku můžete pro dotčené klienty řešit v souvislosti s právním servisem, který poskytujete.
Stejný modus operandi lze užít v rámci všech ostatních služeb, které nabízí Vaše advokátní kancelář, případně samotná společnost "..........", kde jsem identifikoval priority z oblasti :
Obsahový marketing není „kobercovým“ náletem s cílem nahrát co nejvíc obsahu z co nejvíce oblastí v co nejkratším čase. Je nutné postupovat po jednotlivých službách ( oblastech zájmu ) , je nutné „zničit“ konkurenci na dotčenou oblast a následně se přesunou k další prioritě v pořadí.
Protože pokud někteří stratégové chrlí různé texty od různých copywriterů a zahlcují tím vyhledávací algoritmy, nikdy nezískají autoritu, protože výstupy z Vašich webových stránek budou vždy rozdílné a to při každém novém procházení stránek ze strany vyhledávacích robotů, což je matoucí.
Naopak, pakliže se podává obsah na stále totožnou problematiku, zvyšuje se progres v mnohem kratším čase.
JE NUTNÉ ZMÍNIT ROZDÍL mezi přímým publikováním na vašich webových stránkách a publikování na externích webových stránkách s odkazem na vaše služby formou reklamy.